• 1

    Description slide 1

  • 2

    Description slide 2

  • 3

    Description slide 3

  • 4

    Description slide 4

Етапи оформлення документів на будинок.

Наша юридична компанія надає правову допомогу по оформленню будинків в місті Київ та Київській області. Оформлення будинку являється найбільш широким описом всіх необхідних дій для повного переведення в категорію де-юре будинків та самобудів, що включає в себе:

1. Узаконення будинку:

а) Будівельний паспорт або проект.

б) Повідомлення або дозвіл на будівельні роботи.

в) Технічна інвентаризація побудови.

г) Декларація про готовність об'єкта до експлуатації.

2. Реєстрація майнових прав на новостворене нерухоме майно.

Тому, оформлення будинку- це юридичний процес, мета якого з фактично побудованої нерухомості зробити об'єкт цивільних прав та обов'язків, таке інтегрування з аспекту де-факто в де-юре передбачає комплекс дій в залежності від складеної ситуації та може включати в себе розробку планувальної документації для будівництва, отримання дозволів або згод на зведення будівель, реєстрацію готовності до експлуатації та встановлення майнових прав за власником.

Лаконічність викладу етапності оформлення будинку не спрощує загальну складність, що потребує знань Державних будівельних норм: санітарних, протипожежних, інженерних, інсоляційних, охоронних зон; правил добросусідства, спеціальної нормативно-правової бази: Закон України  "Про регулювання містобудівної діяльності" з посиланнями на постанови та накази, Цивільного Кодексу, Земельного Кодексу; напрацювання в подачі й реєстрації дозвільної документації, яка має проходити з першого разу, особливо у випадках вже побудованих будинків, оскільки є ризики отримати штрафи за самовільне будівництво. Неможливо відразу знайти універсальний підхід до всіх нерухомих об'єктів для проживання чи перебування, оскільки кожна ситуація є унікальною за своєю кількістю порушень Державних будівельних норм, які по-різному потрібно оминати. Найочевидніший варіант безпроблемного оформлення будинку, це звернення до наших фахівців, ще до початку будівельних робіт, тоді будинок буде відповідати всім правилам та нормам.


Особливості Києва і Київської області для оформлення.

Відмінність юридичного процесу оформлення будинку коригується в залежності з яким органом потрібно взаємодіяти, тому локаційний критерій має істотне значення. При оформленні будинку необхідно звертатися до органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, організацій, безпосередньо до осіб з сертифікатами для технічного обстеження, інвентаризації, геодезії, землевпорядкування, нотаріусів, реєстраторів, в деяких випадках до архітекторів. При узаконенні будинку в місті Київ й Київській області апелюють до абсолютно різних органів за територіальним критерієм.

Конкретна відмінність полягає в різності збору документів, що вимагає місцевий орган містобудування та архітектури, в місті Київ обов'язковою є топографічна зйомка земельної ділянки, яка реєструється в КМДА й розробляється сертифікованими геодезистами й землевпорядниками в Київській області такий етап може і не існувати, однак органи області більш зловживають своїми правами, в частині не видачі будівельного паспорту через ЦНАП, оплатної видачі, розширенні збору документів, затриманні часових рамок. При подачі повідомлень та декларацій на реєстрацію взаємодіють з різними органами, оскільки місто Київ має статус області. Виготовлення документів є більш витратним для столиці, однак існують випадки не ринкових цін й в області. За кількістю залучення осіб з сертифікатами при оформленні будинку в Києві, то він має свою першість, так як в порівнянні з областю злучають додатково осіб з сертифікатами геодезиста й землевпорядника і так само використовуються послуги експертів з технічної інвентаризації, технічного обстеження, реєстраторів, нотаріусів.

Тому відмінності при оформленні будинку в місті Київ й Київській області диктовані такими обставинами:

1. Територіальність, іншими словами дві області.

2. Предметність по збору документів.

3. Кількість залучення осіб з сертифікатами.

4. Вартість, що є зрозумілою виходячи з попередніх обставин.

Наші фахівці оформили десятки об'єктів в місті Київ та Київській області й знають абсолютно всі деталі, знайдуть виходи з скрутних ситуацій, наші статті є найдетальнішими, оскільки прозорість в роботі й розуміння клієнта, що робиться і як не дозволить ніколи його, як кажуть в народі, розводити й містифікувати що все робиться тільки через знайомства й хабарі, ми рекомендуємо потенційним клієнтам що шукають виконавців юристів відкидати такі навіювання, якщо знаєш все законодавство в сфері містобудування й багаторічно практикуєш його, то все робиться без хабарів і знайомств, а якщо все-таки звертатися до рішал, то вийде криво, боко, дорого.


Оформлення без документів.

Оформлення будинку без правоустановчих документів можливе лише з залученням суду. Впершу чергу необхідно розуміти, чи був будинок об'єктом цивільних прав, яким чином було позбавлено прав власника, якого виду прав- користування, розпорядження, володіння, чи він просто втратив правоустановчі документи.

В Україні існує три види цивільних проваджень: позовне, наказане, окреме, котрі потрібно використовувати в залежності від складеної ситуації. Позовне провадження передбачає розгляд справи безпосередньо з викликом сторін та наданням доказів та відзивів на позовну заяву, при цьому обов'язок доказування лежить на відповідачі, так звана презумпція правоти позивача. Стосувати позовне провадження може віндикаційного й негаторного позову, суть першого полягає в поверненні права власності, що незаконно було позбавлено позивача, при негаторному відповідач зобов'язується перестати перешкоджати користуватися чи розпоряджати майном. Наказане провадження це спрощена система, коли є безумовні докази про право власності, може використовуватися при негаторному позові без виклику сторін, наприклад виселення. Окреме судове провадження стосується справ, коли були втрачені раніше документи, що попередньо передбачає отримання відмов в органах, організаціях, установах, які відповідальні за видачу документації. Якщо додатково залучати позовні вимоги, про стягнення моральної, реальної шкоди в порядку наказного, окремого провадження, то вони вже будуть лише в формі позовного. Слід розуміти, що наказне й окреме провадження це пришвидшений перебіг розгляду окремих видів справ.

Судове провадження для оформлення документів на будинок може стосуватися: 

1. Визнання права власності.

2. Заборони в перепонах щодо користування чи володіння.

3. Зняття арешту.

4. Спадкування.

5. Відміни інших правочинів під впливом обману, вчинених особою з обмеженою дієздатністю: міни, дарування, купівлі-продажу.

Тому оформлення будинку без документів можливе виключно через судові провадження, а якщо в діях сторін був склад злочину то як цивільного так і кримінального, однак спочатку карного доведення вини, якщо ці проводження паралельно відбуваються, хоча краще коли спочатку цивільне стягнення.


Випадки за яких потрібно оформляти документи на будинок.

Необхідність оформлення документів на будинок, як на всій території України так і в місті Київ й Київській області, з'являється при новоствореному об'єкті цивільних прав, при спадкуванні, при втраті документів, яке полягає в реєстрації права власності. Першочергово потрібно проаналізувати ситуацію, які наявні правоустановчі документи та чого вони стосуються, в разі відсутності документів на будинок, мають бути оформлені права на земельну ділянку, яка є приватизованою, тобто перебуває у приватній власності. Після попереднього ознайомлення з ситуацією- виробляється план дій, щодо оформлення потрібного юридичного зв'язку. В свою чергу, щоб з'явився юридичний зв'язок необхідно перенести в правове поле нерухомість, тобто щоб воно набрало ознак об'єкта цивільних прав до якого в майбутньому можна буде прикріпити суб'єкта цивільних прав та обов'язків, іншими словами- зареєструвати право власності. Щодо будівель існує окремий порядок для набуття права користування, володіння, розпорядження майном. Будівництво будинків, господарських будівель, майнових комплексів, капітальних споруд, доріг згідно з статтями 376, 375 Цивільного Кодексу- має відбуватися за проектом, відповідати Державним будівельним нормам та чинній процедурі передбаченій Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". В іншому разі такі будівлі будуть самочинно збудованими та не стануть об'єктами цивільних прав, що в подальшому унеможливить реєстрацію права власності. Тому при будівництві будинку варто звертатися до професійної юридичної допомоги наших фахівців, а також при вже побудованих самобудах. Наприклад: Ви самостійно розпочали оформлення документів й пішли не вірним шляхом, при порушеннях ДБН вирішили скористатися будівельною амністією, що унеможливило в майбутньому оформити документи без суду, або необхідності зміни геометричних параметрів будинку та розташування в просторі.


Перелік документів для оформлення будинку.

Завершальний етап оформлення документів на будинок здійснюється шляхом реєстраційної дії, що передбачає проведення запису в реєстрі речових прав на нерухоме майно, про право приватної власності за конкретною особою. Набуття права власності на будинок попередньо передбачає укладення правочину ( купівлі-продажу, міни, дарування, заповіту..) або побудова, як новоствореного об'єкта цивільних прав. В разі вже фактичної побудови та відсутності: проекту та/або будівельного паспорту, повідомлення про початок будівельних робіт, декларації про введення в експлуатацію будинку; - необхідно виготовити та зареєструвати дану планувально-дозвільну документацію, якщо неможливо пройти в порядку будівельної амністії, тобто за скороченою процедурою. Реєстраційну дію на території України виконують нотаріуси та державні реєстратори протягом п'яти днів після поданого пакету документів й сплати Державного мита.

Щоб оформити право власності в 2019 році на індивідуальний будинок, необхідно мати:

1) Номер та серію декларації про готовність до експлуатації;

2) Довідку про присвоєння поштової адреси об'єкту;

3) Правоустановчі документи на земельну ділянку (державний акт, свідоцтво, витяг);

4) Паспорт, індивідуальний податковий номер забудовника;

5) Заява про реєстрацію права власності;

Наша компанія, виготовляє повний пакет документів для здійснення реєстраційної дії- оформлення права власності на будинок в місті Київ та Київській області. Час виготовлення складає від 1 до 2 місяців. Надаємо абсолютну гарантію, що будинок можна узаконити, без штрафів, без зміни геометричних параметрів та переміщення в просторі- після огляду забудови та документів на земельну ділянку. http://legalhome.com.ua/ua/

4.9967426710098 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (307 Votes)