• 1

    Description slide 1

  • 2

    Description slide 2

  • 3

    Description slide 3

  • 4

    Description slide 4

Випадки за яких потрібно оформляти документи на будинок.

Необхідність оформлення документів на будинок з'являється при новоствореному об'єкті цивільних прав, при спадкуванні, при втраті документів, яке полягає в реєстрації права власності. Першочергово потрібно проаналізувати ситуацію, які наявні правоустановчі документи та чого вони стосуються, в разі відсутності документів на будинок, мають бути оформлені права на земельну ділянку, яка є приватизованою, тобто перебуває у приватній власності. Після попереднього ознайомлення з ситуацією- виробляється план дій, щодо оформлення потрібного юридичного зв'язку. В свою чергу, щоб з'явився юридичний зв'язок необхідно перенести в правове поле нерухомість, тобто щоб воно набрало ознак об'єкта цивільних прав до якого в майбутньому можна буде прикріпити суб'єкта цивільних прав та обов'язків, іншими словами- зареєструвати право власності. Щодо будівель існує окремий порядок для набуття права користування, володіння, розпорядження майном. Будівництво будинків, господарських будівель, майнових комплексів, капітальних споруд, доріг згідно з статтями 376, 375 Цивільного Кодексу- має відбуватися за проектом, відповідати Державним будівельним нормам та чинній процедурі передбаченій Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". В іншому разі такі будівлі будуть самочинно збудованими та не стануть об'єктами цивільних прав, що в подальшому унеможливить реєстрацію права власності. Тому при будівництві будинку варто звертатися до професійної юридичної допомоги наших фахівців, а також при вже побудованих самобудах. Наприклад: Ви самостійно розпочали оформлення документів й пішли не вірним шляхом, при порушеннях ДБН вирішили скористатися будівельною амністією, що унеможливило в майбутньому оформити документи без суду, або необхідності зміни геометричних параметрів будинку та розташування в просторі.


Перелік документів або дій для оформлення будинку.

Завершальний етап оформлення документів на будинок здійснюється шляхом реєстраційної дії, що передбачає проведення запису в реєстрі речових прав на нерухоме майно, про право приватної власності за конкретною особою. Набуття права власності на будинок попередньо передбачає укладення правочину ( купівлі-продажу, міни, дарування, заповіту..) або побудова, як новоствореного об'єкта цивільних прав. В разі вже фактичної побудови та відсутності: проекту та/або будівельного паспорту, повідомлення про початок будівельних робіт, декларації про введення в експлуатацію будинку; - необхідно виготовити та зареєструвати дану планувально-дозвільну документацію, якщо неможливо пройти в порядку будівельної амністії, тобто за скороченою процедурою. Реєстраційну дію на території України виконують нотаріуси та державні реєстратори протягом п'яти днів після поданого пакету документів й сплати Державного мита.

Щоб оформити право власності в 2019 році на індивідуальний будинок, необхідно мати:

1) Номер та серію декларації про готовність до експлуатації;

2) Довідку про присвоєння поштової адреси об'єкту;

3) Правоустановчі документи на земельну ділянку (державний акт, свідоцтво, витяг);

4) Паспорт, індивідуальний податковий номер забудовника;

5) Заява про реєстрацію права власності;

Наша компанія, виготовляє повний пакет документів для здійснення реєстраційної дії- оформлення права власності на будинок. Час виготовлення складає від 2 до 3 місяців. Надаємо абсолютну гарантію, що будинок можна узаконити, без штрафів, без зміни геометричних параметрів та переміщення в просторі- після огляду забудови та документів на земельну ділянку. http://legalhome.com.ua/ua/

4.9967320261438 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (306 Votes)